Monday, March 14, 2011

Nak.!!!!

Nakkkkkkkkkkkkk..!!!..ehehe Kaloo x dapat CBR atas tuh...CBR ni pon ok jgak...

And if x dapat CBR 2 2 atas tuh...Ninja pown dah ckup.!!..ehehehe...aku mmg nak beli motor mcam ni mule2.Sebelum aku fikir masak2 then tukar fikiran untuk beli kete..aku mmg nak beli dah motor nii...ehehe...tapi aku fikir...beli la kete dlu..nnt nak gi keje..hujan x la basah kuyup..
:)
tapi niat nak beli motor diatas tuh mmg x pnah terpadam..hurmmm...aku target dalam 2 or 3 taun...aku akan beli motor mcam ni..tapi tatau la model ape...coz maybe in 2 or 3 years...mungkin ade model baru yang menarik perhatian aku..hehe..
Why wait till 2 or 3 years???...hey...aku ni bukan jenis yang kaloo nak, terus sambar tanpa fikir OK.!..aku akan tggu mase yang sesuai then tggu keadaan kewangan aku mampu...!..sekarang ni pown mampu...tapi..aku xleh tengok duit aku kluar dari bank banyak2.!..ahahaha...yesss.!!!..aku akui prangai aku psal duet ni pelik sket.!!!!...aku x senang duduk kaloo tengok duet lam bank aku kurang dari 4 angka.!..bukan kedekot..!..tapi...aku mmg jenis mcam tu..
:p
aku xkan beli pape yang x perlu(rokok ialah exception..ehehe)...for clothes...aku akan beli 2 bulan sekali je...ahaha...mmg.!..i love to shop2..but only if necessary..aha..lagipun kaloo aku beli..aku nak pakai gi mane??...membazir...sebab aku super duper hard nak kluar umah skunk ni...hoho...
weyh...jgan ckap aku kedekot.!!!..kaloo x caye aku ni x kedekot...tanye awek aku..die je tau...uh.!!..
perbelanjaan bulanan aku xla bnyak mane kaloo dikira...parking+minyak kete+lunch+rokok..aku rase about 600 kowt sebulan....tu termasuk rokok.!...kaloo aku x isap rokok.!..belanja bulanan aku maybe around 350 je.!..haiz...kenape la ku isap rokok balek...sengal tol..!!!...
ok Anurn ok..!..ckup.!!..ko dah kluar tajuk asal ko bengong.!!..
sabung la kijo mu.!...blana2 kes masuk tuh.!..gi la buat...kelik lewak pulok mu kare.!..
tata~~

No comments:

Post a Comment