Friday, March 11, 2011

Friday

Every Friday sure ade yang tertipoo ngn muke aku yg macam melayu niii...mwahahaha....smuenyer orang yang aku never met....ofcoz la bodo...orang yg knal ko sure la tau ko bukan Malay..!..bengap.!..ahahaha...ok2..balek kepada cite tadi...

Every Friday...selalunyer aku akan dok melepak sorang2 kat bawah bcoz my frens smue gi sembahyang jumaat..aku malas nak lunch dengan chinese coz tatau nak borak ape dengan diorang...kaloo diorang borak pown borak in chinese..xkan la aku nak dok ternganga cam orang bodo kat meja tuh.!..rela aku makan sorang...
Mase aku dok melepak sorang2..datang la golongan yang x pergi sembahyang jumaat tu kat aku..dengan niat hati nak berborak untuk menghilangkan bosan@nak orang nampak yang bukan diorang je yg x pergi sembahyang jumaat...usually cara tegur diorang adalah...."haiiii..ponteng ke???"....mase tu nak tergelak tapi aku tahan je...then dengan selamba je aku jawab "a'ah..sambil tersengih tahan gelak"....hahaha...nasib baek aku ni x kejam..kaloo prangai aku cam haram aku akan ckap jujur that im not malay then suruh diorang gi sembahyang jumaat...kaloo aku buat camtu..sure diorang lari masuk tandas then nanges2 sebab ade non muslim yang suh diorang gi sembahyang jumaat...hahahahaha...

Tapi yang paling annoying was when i met them other time....diorang akan membuatkan aku rase nak kill them.!!!..diorang akan tegur aku "assalamualaikum Abang..sehat??.."..WTF.!!!..weyh....aku mude lagi dowh.!..do i look like a man that already married and hev a kids to you?!...ko tuh 4 or 5 taun lebih tua dari aku kowt.!!..yang korang nak panggil aku Abang tu wat de hell.!!..hahaha..damn.!!!

No comments:

Post a Comment