Tuesday, March 15, 2011

Entry basi

entry ni agak basi..nuttin interesting pasal entry ni...juz pasal bnde yang lepas...aku terkenang kembali.... :)

back in 2008...mase Abedi couple ngn Fifi...i remember...i always kacau daun kaloo diorang nak berdating...not all the time..but rasenyer almost all the time aku bersama diorang...diorang gi makan..gi pasar malam..gi mane2...kompom aku ekot...hahahaha...ke hulu ke hilir...ade je aku...kadang2 rase kesian pon ade kat diorang sebab jarang ade mase nak berdating..hehehe...

but hey.!..you know what??...both of you are like my siblings.!..yesss...i love you both..!..i hev no idea if i had been a good fren for you guys..but.!..you guys had been an awesome frens to me.!
:)

then a year after that..in 2009...abedi sakit.! :'(
at that time...aku jadi teksi fifi..mase tu fifi jage Abedi..so..lepas Maghrib aku anta fifi..and about 7a.m eaok tu aku jemput fifi kat hospital...and mase tu me and fifi saloo kluar gi makan same...u remember fifi??..everyday we will had lunch with Kak Mah at the back of KMC...and demit Fifi.!!!...akak jage parking tuh ingat ko adek aku dowh.!..FFFtt!..padahal ko lagi tua dari aku...and aku pelik...aku punye la gelap..cane la akak tuh boleh sangka aku ni abang kepada minah puteh melepak cam ko..heran aku.!..haha..tiap kali kaloo aku lalu kat situ...akak tu akan tanye "adek x datang makan skali ke arini?"...but then..fifi abes kolej and start keje kat Gambang...

If not mistaken..around June or July i met My Sayang...a month after that we became best friend..
:)
I remember 1st time i saw her cry.Mase tu balek dari main futsal...cant recall she had a fight with her ex-bf on the phone or what..the only thing that i remember was she had a fight with her ex-bf and she cried in a car...kaloo x silap...mase tu aku pinjam kete ko Fifi.!..ehehe..yeah,,that time i didnt how to calm her down..so aku just buat tatau.!..sorry dear..mase tuh baru knal and kite x rapat lagi
:)

Then..i had a gf...mase aku ade gf...hubungan kitorang dah jadik mcam baru knal..not her fault but that was all my fault..aku x layan die...sorry dear...actually mse tu i dun hev a gf yet...the reason why i became like that is.."only you know sayang"... :)

And after almost a year...10 bulan mcam tu la...mase tuh aku ptus and coincident die pown baru ptus..according to her laa...im not sure...we started texting and called in august 2010..blaaa3..blaaa3...in OCT..we became ehem2....actually..either me or her didnt know when we became "ehem2"...but as long as i remember..october..tapi mengelakkan dari pening kepala fikir...aku cadangkan tarikh birthday die je sbg anniversary...ahahaha...ntah pape...

p/s : ade lagi nak sambung tapi orang2 kat india dah masuk kerja...so banyak kes masuk..nnt aku sambung...walaupon korang x berminat nak bace..aku smbung jgak..asal???...blog aku..suke hati aku ler nak tulis ape lam ni.!..aha


4 comments:

  1. Abedi & Anurnchai remain dalam hati ni sampai mati. masa Abedi sakit mmg aku lah paling giler skali. Ntah bape banyak aku nanges tak hingat dunia. God only know. Tp sumpah, masa kolej zaman paling syok dlm sejarah hidup aku. Merapu je kejenya. Kelas ntah kemana. Kih3.

    ReplyDelete
  2. :)
    aku pown tau ko nanges2 tu..depan aku pon ko salu nanges..burok ouh.!..hehe..tu baru depan aku..time kat hostel aku tatau la bnyak mane ko nanges.,.. :p

    yeah..time kat kolej mmg best..tapi rasenyer skrang ni lagi besh coz dah ade pendapatan sendiri...nak buat ape pown boleh...

    yang kurengnyer...komitmen untk keje kene lebih and time untuk berfoya-foya agak limited..huhuhu...

    and yess.!!...Fifi Azura.!!..you will remain in this heart sampai mati jugak...hehe...
    :)

    ReplyDelete
  3. Kah3. Tp zaman dulu mmg carca marba. balik pagi. meroyann-royan jalan kaki je kn? nak kemana-mana naik kaki je. bila semua dah ada kenderaan, semuanya dah berpecah.

    Takdir tuhan pisahkan semua tapi kembali bertaut. kikiki. boleh buat filem dow cerita ni. siot. hihihi

    ReplyDelete
  4. A'ah...3 taun..berjalan kaki je...aku ngan Abedi lagi lah...kaloo kat kaki ni ade meter mileage...aku rase 4 5 kali dah kene gi servis..

    Hahaha..kaloo buat filem..ko watak utama P.!..kompom box-office~
    :D

    ReplyDelete