Tuesday, March 22, 2011

...............................

Hype...semalam layan citer emmmm...ape ntah tajuk die..aku x ingat..ahahaa...citer ni actually aku copy dari hard disk Sem mase pakwe die suh aku tlong repairkan laptop die around november taun lepas...tapi baru skrang aku tergerak hati nak layan cite tuh..aha..dah berbau hapak dah citer tuh lam hard disk aku...cite tuh sangat2 kelakar..to those who can understand thai la klakarnyer...kaloo nak harapkan english subtitle je mmg korang xkan tergelak.. :p

Ayat dalam citer tuh..mase babak sedih,membuatkan aku berfikir sejenak.!...ahaha..sial punyer citer...ayatnyer adalah(aku translatekan k..kaloo tulis thai korang x paham lak)

"ape gunenyer kite ade gf/bf kaloo die sentiasa xde mase nak teman kite kemana2...xde mase nak hev lunch ngn kite...xde mase nak hev dinner ngn kite...mase kite nanges..die hanya mampu menenangkan hati kite melalui tepon sedangkan we need his/her shoulder for us to cry on..we need sumone to hug us and make we feel that everything is gonna be alright..like nothing can goes wrong"

damn.!..to those who have a long distance relationship kompom korang akan berfikir sejenak...ahaha...then i found d answer...
"fen nah..rau mai dai mi wai hai yu kap rau ta lort wela rork...rau mi wai phea hai tua rau ru wa yang mi khon thi rak rau yu..theng wela..tha rau man cai wai..rau cak dai yu kap khau lek yu pai con wan tai"..
x paham??..aku tatau nak translatekan mcam mane...ok i try..maksudnyer lebih kurang mcam ni...
"gf/bf..kite ade bukan untuk die sentiasa menemani or bersama kite sepanjang mase...kite ade untuk diri kita tahu bahawa masih ade yang sentiasa sayang kat kite(kaloo iye die btol2 sayang la)...kalau kite dan pasangan ditakdirkan untuk satu sama lain..satu hari nanti kite pasti akan dapat idup bersama si dia sehingga akhir hayat"ok..dlam kurungan tuh aku saje menambah...ahaha...cisss.!..jiwang sial.!..
OK..ckup dengan kejiwangan...!




Hari ini..Zul..gampang ko x datang keje...siot je...dan2 je ko nak E.L arini an..!..aku ngan ayie je dowh same mase lunch arini...adi smue 1.30...Am..Amir Daus ngn Nizam smue rehat awal..kul 12...bosan sial..dah la makan kat Maybank tuh membosankan..nak lunch kat cafe kompom kul 1 dah xde lauk...ciss.!!

1 comment: