Friday, March 11, 2011

Entry dikala bosan di office.

Errrkk.!...blog aku yang 1 lagi dah jadi terbiar...damn.!...kaloo dlu aku boleh buat 2@3@4 entries sehari..tapi now tatau nak buat entry sal ape dah dalam blog 1 lagi tuw...sebab aku dah xde tenet kat umah..adek aku amek..huaaaaa...help..help.!!...give me an idea for my other blog..!
:'(
kaloo aku update blog pown aku akan update kat ofis je..hukhuk

sesape ade cadangan sila bgtau aku..ehehehe....

anyway...my other blog is
www.alotstoshare.blogspot.com

__________________________________________

Fifi...kaloo ko bace blog aku...sabtu depan aku nak ajak ko gi Raub...gi kenduri kawen anak Pkcik Stamam...naek kete ko.!..mwahahahaha...sebab kete aku dah nak ckup kilometer..so kene bwak gi servis..aku malas nak bawak livina + aku malas nak drive sbb kete tuw kete manual....ahahaha....
:p

___________________________________________

Tetibe...aku rase cam nak melancong ke Thailand naek kete api...hohoho....seronok jugak eh kaloo melancong naek kete api..mst ade yang ckap"pe barang mlancong naek kete api..kuno la..orang naek flite la kaloo nak melancong"....weyhh.!.boley tnyee???aku ade mintak duit ko ke nak gi mlancong..ade??..ade??!.middle finger...yeay2..ahaha...aku memang suke benda2 mcam tu..asal??..ade masalah??...lalala~~..aku mmg suke buat benda yang orang lain jarang terpikey nak buat..i find it interesting kaloo naek kete api gi mlancong...tapi..nak gi ngn sape??..ahaha..xpe..awek aku jenis mcam ni jgak..kaloo die x suke pown aku pakse jgak suh teman aku.!!.mwawahahahaha(gelak jahat)

6 comments:

  1. Yes, I read your blog.
    Sorry for that.
    My lamboghini is not suitable for long distance journey. Hope u still remember what had happened few year ago!

    ReplyDelete
  2. damn..!!!..so ko nak pergi ke x???free x sabtu ni???....naek kete aku...teman la aku weyh.!!!!..ahaha...Aku meminta belas kasihan darimu untuk menemaniku...hukhuk...
    :p

    ReplyDelete
  3. Minggu ni aku ada hal sikit. mmg tak boleh teman ko. sob3. sabtu ahad ni full activity.

    ReplyDelete
  4. aaaaaa..PP jaat.!!..mwahahaha...yucks.! aku xley nak ckap lembut ngn ko dowh..rase lain macam..ahahaha...
    xpe.!.nnt aku carik la sape nak teman aku gi sane..eehehe...kaloo xde...lone ranger lagi saya ke sana..hukhukhuk..

    ReplyDelete
  5. dem it!
    macam apa?tgoda ke aku ckp baik2?kikiki.
    hampas nyokkkk

    ReplyDelete
  6. Cait.!!..xkan la aku nak tggu sampai 4 baru nak tergoda...ngeng.!...xde maknenyer...ko tuh dah jadik cam adik bradik aku...panggil ko akak bley???..rase mude sket aku..mwahahahaha
    :p

    ReplyDelete