Thursday, March 24, 2011

Can i???

Can i act like i juz dont care about anything you do and anything you feel???can i??
So that i dun get heartache.....can i??
Even i know sumting is wrong and u dun wanna tell me..can i juz pretend not to care...can i???
Even i know ur ex is still on your mind...can i juz act like i dun know..i dun care and i dun give a damn about it??..can i??
Even if i know you were still cried and thinking of your ex when you found or saw anything that related to him..can i dun give a damn about that and juz act normal...can i???...

no i cant demit.!!..how am i suppose to act like i juz dun care when i do care and love you with all my heart...!


haaaaa...jiwang kan???...hahahahaha....saje je bodo.!!...sebab aku bosan kat ofis..!!..


Okey..esok mintak cuti half day..nak gi servis kete...sabtu x boley sebab dah ade appointment nak tinted kete...so terpaksa la gi esok coz kete tuh dah terlebih 300km.!...ahahahaha....
So..arini baru aku nak apply cuti..key in request lam system and sent an email to my Manager..Mischelle....punye la getar nak hanta email kat die coz dlu die pnah kol and cakap...next time u wanna take leave..please request 2 or 3 days in advance.!...then tadi..tetibe die balas..."Okey..Go and have fun :)"...ciss...die ingat sronok ke gi servis kete...aku pown slamber je jawab..."Wait for technician to get their job done on my car is not fun at all Mischelle..really bored..hehehe"..hahaha..sengal tol laaa..but sumtime..kaloo bergurau mcam tu dengan boss or manager...korang akan jadi rapat ngn diorang...yes.!..berdasarkan experienced aku..sangat membantu dalam merapatkan hubungan dengan boss...hahaha...dari dlu mmg aku mcam tu...

Sejak aku keje hotel lagi mcam tu..mase keje kat Mega Hotel dlu aku rapat ngn supervisor aku..Jini name die..tatau spelling btol ke x..haha..dlu aku slalu gurau2 bodo ngn die then jadi rapat...then...after that..walaupon aku keje part time...tapi keje mcm orang permernant..hahaha...tiap2 hari die panggil..stayback after function..kompom muke aku ade lam senarai..tea break orang meeting...aku ade jgak..function kecik2..aku ade...boleh anggap smue function kat hotel tuh ade la muke aku..hahaha...masyuk ouh mase tuh gaji..huhu..

Then...praktikal kat STC Network..aku rapat ngn boss and manager jugak..ahaha..disebabkan mlut aku yang agak tuttt...and slalu bergurau bongok2...aku jadi rapat ngn diorang...mase keje sane..kaloo ade pc fair..kompom..aku yang kluar..ahaha....boss bagi van sebijik..kadang2 dalam sebulan tuh 2 minggu van tu ade kat aku..ahaha..jimat..motor letak kat umah die...bawak van balek...ari2 dapat duet tuk isi minyak van tuh..huhuhu...tapi part lepas abes praktikal aku x suke sket...sebab die sengaja nak aku keje ngn die lame...3 days b4 i finish my practical...mase tuh ade pc fair kat jerteh...so aku kene pergi..lepas abes praktikal..die saje bagi aku gune van tuh sebab die tau..mmg aku datang ke kedai untuk amek moto..mase datang..kene repair laptop..repair2..mase nak balek je..die ckap..."mu bawok kelik la beng(van) tu dlu..esok mu mari ambek moto mu"..seminggu lebih gak mcam tu..aku da fedup aku bagi alasan nak balek KL...terpaksa die bagi aku bawak balek moto aku..ahahahahaha..fff.!

Hmmmm..bile difikirkan balek..banyak jugak eh keje aku pernah buat...

-part time banquet kat Mega Hotel...
-part time banquet kat Dynasty Hotel...
-buat air kat Food Court Boulevard...
-buat kaya ball kat bawah Boulevard
-mekanik kat bengkel lori..
-pasang pelamin..
-cuci pinggan kat M.S Garden..

Yes people..aku pnah keje as a mechanic kat bengkel lori..very da kotor wan sebab bermain ngn minyak hitam..gris and diesel all day...and yes..aku keje cuci pinggan dan bancuh air kat food court dengan gaji yang x seberapa...i started working sejak aku blaja lagi.!..sejak form 3...aku sedar yang aku bukan lahir dalam keluarga yang kaya raya...bapak aku bukan tokey kedai mas or wateva..if i want sumting..i need to get it myself.!..and u know what..im proud of myself.!

No comments:

Post a Comment