Wednesday, March 16, 2011

Bandung...


Hmmmm...tengah fikir semasak-masaknyer...budak2 ni ajak gi bandung....eerrrkkk..!

rase nak pergi...tapi in da same time...rase xnak pergi pown ade...huuuuuu....

OK...Fifi..ade assesment untuk ko...memandangkan ko pnah gi Bandung...cube bgtau aku ade ape yang menarik untuk aku join budak ofis aku kesane...ko mention la ape yang akan buat aku rase nak pergi sane...tapi kaloo information ko mcam memboringkan..aku malas nak pergi..ahaha...



p/s : actually..aku sayang duet nak pergi sane.. lalalala~

1 comment:

  1. Mari saya sinopsiskan seringkas2 tapi padat ye cik anurn.

    - kat sana ada satu kawah gunung berapi yang femes. nama dia tangkuban perahu. ada lagenda. tempat tu sejuk. pergi la, sebab pangalaman. bukan sennag nak tgok gunung berapi.

    - pastu kat sana bayak outlet. baju-baju branded macam zara, gap ke, armani ke. muroh je. mmg tak tahan nafsu. satu jalan tu mmg penuh outlet. jaket kulit aku beli RM 25 je. kualiti tiptop.

    - pastu ada pusat brownies/kek ni. cuma ada kat bandung sahaja. jakarta pun tadak. nama dia kartika sari. kalau pergi, aku nak pesan. hihi. murah je.

    - pastu ada ladang teh la, monas tower la.

    moral of the story, bandung mmg pusat shopping. outlet dia mmg banyak. branded tapi murah. kalau ko g dengan pompuan mmg sakitlah nak tunggu diorang shopping. hihih.

    g la, g la. nak pesan kartika sari.

    ReplyDelete