Thursday, January 27, 2011

Perasaan yang cam x besh.!

Haih...haih..haih...haaa...3 kali aku mengeluh.!!..
aaaaaaaaaarrrrrrrrrggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhh....
cam sial je rase....seriously...punca???..ntoh ler puncanyer ape..
cam hanjeng kan???...mental tapi tatau sbb ape..ahaha..
"ntoh"..jawapan paling annoying..kaloo ckap kat makcik jual sayur kat pekan sari pon kompom2 korang mmg akan balek dr pekan sari tu dengan kangkung tersumbat lam idung..sawi terpacak ats dahi..daun sup terjulur dari telinga then pucuk paku penuh lam mlut.!
kaloo bagi jawapan "ntoh" tuw kat awek aku plak...maybe kene trajang.!...
x pown kene bebel..x pown die trus xde mud nak ckap ngn haku.!.kaloo x pown,die stab aku ngan pisau lipat ataupon cincang2 aku pakai pisau yg pakcik2 yg macho lg nsem kat pasor tu gune tuk potong daging!..aaa..lari..x sanggup mak nak hadapinyer nok.!!!hahaha.

ok..berbalek kepade tajuk kite..perasaan yang cam xbesh ni datang ntah dari mane then menyelinap(ala2 rambo nak ambush kem penjahat tanpa disedari penjahat)ke dalam minda aku yg slame ni tenang dan happy(tenang ke??)..hekhek!..puncanyer spt yg dnyatakan sebentar tadi..tidak diketahui..kene gi buat MRI dlu baru leh tau puncanyer ape.hak.!...
:p

aaaa...dah3..bnyak ngat da aku malalut lam ni...nak sambung buat keje.!!..i stole time(curi mase) kjap untk update blog since boring gler vavi berok babun monyet hanjeng! kat ofis arini.!..

cehh.!!..mengarut je lebey aku ni..bnde berkaitan ngn post ni ade la 2% je..ahahaha...
lantak aku ah..blog aku dowh.!..
:p

No comments:

Post a Comment