Wednesday, January 5, 2011

Happy New Year..... :)


Hye guys...lambat pulak aku nak post Happy New Year kat korang smue kat blog neh...hehe..
Alah.!..baru 5 hari bulan...x terlambat lg kan???kan3???..bagus korang iyekan aje...kaloo x..
mmg aku trajang sorang2.!..hekhekhek..

2010..hmm..bnyak meninggalkan kesan lam idup aku..mcam2 aku alami..sedih,kecewa,gembira smue ade.Kawan datang dan pergi..cinta datang dan pergi..
Semua itu dapat mengajar aku erti idup.!.dan membuatkan pemikiran aku lebih dewasa dalam menjalani idup pada tahun 2011 dan juga tahun2 yang mendatang.!.huuu...
Kepada sahabat2 yang setia menemani aku dalam suka dan duka..Jol..Kerol..Jessica..Mirul..Marini.!...aku sangat menghargai kalian..dan sangat bersyukur kalian wujud dalam hidupku..semoga persahabatan ini kekal smpai bile2...terima kasih kerana menjadi teman yang setia dalam segala situasi yang aku alami.!...kalian mmg SUPERB.!!!!...mwaaah3x.!
To my sayang>>Adlina>>Ina>>sayang kamoo sesangat..!!..segala perangaimu yang bengong..sengal...bongok..senget..sentiasa membuatkanku ketawa dan tersenyum.Lebiuuuu..!!!..hekhek.!
:p


Thanks to those who hated me, they made me a stronger person!

Thanks to those who loved me, they made my heart bigger!

Thanks to those who were worried about me, they let me know that they actually cared!

Thanks to those who left me, they made me realize that nothing lasts forever!

Thanks to those who entered my life, they made me who I’m today!

Just want to Thank you for being there in my life,whatsoever I might have meant to u!


2 comments: