Wednesday, January 5, 2011

Name Saye...

Tetibe..terfikir lak sal name aku selame 22 tahun aku idup...

Dalam surat beranak..name aku>> ANURNCHAI A/L NIK PUN.

Name aku berubah mengikut tempat..huhu..meh kite tngok.!

Kat kelantan..mase kecik2 dlu..kat skolah..mmber2 panggil
Cha..haha..i kat blakang tuh ilang..ciss..

Then pindah gi kuching..mmber2 panggil Anurn..

Then pindah lagi gi Miri..mmber2 panggil Anurn jgak.

haha..luv u sarawakians.!..coz sbut name aku dengan betol dan sedap didengar.!..

Then..pindah gi Temerloh...budok2 panggil Anui.!.lpas maen bola piala 100 plus pahang..name koi beruboh jadik Aboh.!.Annet yg bagi...

Smbung blaja kat Kuantan..budok2 panggil Aboh.!..cess..Annet.!.smue ni saloh aok bg koi name tuu.!.haha

Keje kat Mahindra Satyam..name berubah jadi Anu...gampang...lucah trus name aku.!!.

Then pindah keje kat company baru skunk ni...name aku bertuka jadik Anrun.!..arrgghh..tensyen..name x pnah nak btol org panggil..haih.!

Name Special>>>>Dbab..!>>name ni dibagi oleh kakzi..soo..seluruh family and keturunan diorang la panggil aku DbaB.!..huhu..

The Only One>>>Bubu>>Bam-bam>>Bubu BamBam.!..hehehe..name ni ehem2 yg bagi..die sorang jep panggil aku ngn name neh.!!..huhu...
:D


Regards,
Anurn

No comments:

Post a Comment