Wednesday, January 12, 2011

Happy Birthday...

Uik3..nak ucapkan Happy Birthday kepada semua2 mmber yang lahir bulan January.!
Bnyk gak yang haku x ingat nak wish lam FB..hehehe..
maklum la...aku kaloo on FB...aku komen je.!..bende lain aku x hambek tau sangat.!
:D
aku pown x ingat buvday sape..tapi yang aku ingat...5 6 org jgak mmber yang lahir bulan January.!..eheh

Abedi : Happy Birthday dudeeee.!!...GOD bless you.!

Jessica Saging : Happy Birthday my fren..Thanks for not forgetting me even we are apart by an ocean.!... :)

Uncle Saging : Hype uncle..sorry..x sempat nak wish kat uncle lam FB..saya baru je tngok gamba lam FB..gambar buvday party uncle...huhuhu...you and ur family(jessica..priscila..ngengo..auntie Ubong..cristina)were SUPERB nice to me when i was in Sarawak.!!....MAY GOD BLESS YOU uncle Saging!!!..mwaaahh.!!..hope can see u again oneday..

Warm regards,
Anurnchai a/l Nik Pun

No comments:

Post a Comment