Monday, January 3, 2011

The Best New Year

2011..aku memasuki 2011 dengan perasaan yang amat gembira dan senang hati....huhu..
:) wink3x..!!


Kesian Adlina Rosli ari jumaat lpas.!..die telah ditipu..hekhekhek....aku turun Kuantan dengan kete...tapi aku ckap kat die aku turun naek bas jep.!...huhu...thanks Nurul..Diah..n Kerol kerana telah komplot dengan aku..hahaha..
:p
Haruslah.!..kaloo naek bas mcam aritu..pergerakan terbatas la sayang.!!...x besh...nak jalan2 jauh2 x bleh.!!...




31 Dec 2010...bandar kuantan amat membosankan...hueeee.....got nowhere to go...memang lah.!..what do you expect??i'd lived in kuantan 3 years.!..tmpat2 lepak kat sane aku dah biase...dah bosan kowt..!...sooo..dengan spontan..cherating terlintas dalam fikiran...Ina pown melayan jep aku...aku ok die pown ok...aku ye..die pown ye kan aje...hehe...
:p

Had a grreat time with her...precious time.!
Warm Regret,
Anurn~~







No comments:

Post a Comment