Wednesday, December 8, 2010

Routine

Permulaan hari ini seperti hari2 weekdays yang lepas2...jam berbunyi pkul 7.30..bangun ttup jam then tdo balek...ahaha...bangun kul 8..mandi2...siap2 then menuju ke ofis...
sampai ofis lam kul 8.45.
Masuk ofis...perkara pertama yang dibuat..bace surat khabar..ehehe...
dah aku xde mende nak buat...tu je la aku mmpu...
assesmen 1 - 7 kat portal e-learning tuh aku dah siapkan...

assesment 1 - 85%
assesment 2 -95%
assesment 3 - 100%
assesment 4 - 90%
assesment 5 - 100%
assesment 6 - 100%
assesment 7 - 100%

arini abiskan mase dengan mmbace polisi...bnda yang amat mmboringkan tapi perlu jgak bace and ingat...huuuuuu...

waktu malam aku sangat mmbosankan...abiskan mase dengan makan di Bistro Bonda sambil ditemani Laptopku yang amat disayangi...hehehehe....
haish..bile laaaaaaa waktu malam aku akan berubah mnjadi malam yang seronok and njoy...hurmmmm...
anyway..hepi wif my current job...i dun love da job actually...i love da amount in my bank account by the end of the month....hakhakhakhak
:p

No comments:

Post a Comment