Wednesday, December 22, 2010

:)

Cabaran,halangan dan segala masalah dalam hidup kita mampu mendewasakan kita dan mematangkan pemikiran kita.Mengubah persepsi kita dalam segala yang berlaku.

Aku..
Aku kini lebih dewasa.
My experience in life is beyond my age.
Segala pengalaman dalam hidup aku selama 22 tahun ni telah mendewasakan aku.
Aku kini lebih menumpukan kepada kerjaya aku.
Memikirkan bagaimana untuk terus maju dalam karier ini.
Segala pengalaman itu juga telah membuatkan aku melihat dunia dari sudut yang berbeza berbanding sebelum ini.
Aku tidak lagi memikirkan keseronokan semata2....
Aku kini lebih tenang dalam menghadapi masalah...tidak lagi gelabah mcam dulu.
Hidup aku kini lebih tenang dan teratur.
:)

Percintaan pula...
Pengalaman sebelum ini telah mmbuatkan aku lebih matang dalam percintaan.
Aku lebih suke berdiam diri apabila masalah timbul.
Apabila salah faham timbul..aku hanya akan menjelaskan perkara yang sebenar sekali sahaja then its up to her to believe it or not.Aku malas nak memanjangkan cerita.
Apabila si dia marah..aku tidak lagi gelabah nak kol die 7-8 kali..haha..(i used to did dis..very annoying.)..tapi stakat ni..skali jep die marah..tu pown sbb aku menghilang sjak balek keje sampai kul 4 pagi..hekhek..balek keje mase tuh..trus tdo..x hengat.!..letih dowh..!..sampai hari ni Si Sengal tuh masih perli n ktuk aku psal tuh.!.huh.! :p


Warm Regards,
Anurn

No comments:

Post a Comment