Tuesday, December 7, 2010

Benda paling best in current relationship.!

yeaaayyyy...!
Xde kejelesan.!
Xde kekontrolan.!
Xde kemarahan.!
yeayy3...relationship nii...begitu indah..!..ahahaha..ayat jiwang sial.!
Follow da flow.!..ihik(mcam knal jep ayat ni kan yunk?)
:p

Keadaan mcam ni sangat best.!.yeayy...sangat gumbira ketika ini..hekhek..
Die begitu memahami diriku ini..ehe..aku nak buat ape pown die x pnah nak halang..kecuali ngorat n mggatal ngn pmpuan lain la..kan yunk??..ke nak mggatal pown ayg x marah??..hahaha... :p

Die xpnah nak halang aku buat ape yang aku nak...die x pnah halang aku pergi mane aku nak pergi..die sangat sporting.!..saloo bagi mase kat aku untuk kawan2...mase aku pergi kuantan aritu..aku kluar ngn fifi...aku ajak die ekot tapi die xnak sbb nak bagi mase kat aku ngn fifi melepak.!..huuuu..thanks3.!..mwahhh
:)

Disebabkan itu..aku mmbalas kepercayaan n kesportingan dengan tindakan yang serupa...
aku x pnah nak halang die gi mane die nak...x pnah nak halang ape yang die nak buat..die nak kluar ngn kawan2 laki die pown aku x kesah..nak kluar karaoke dengan Ayed,Madhiah,Ikki and the geng pown aku x kesah...jgn mggatal n curang sudeyyy.!.amboih..hailite noh ayat last tuh..hakhakhak
:p

Yang paling best.!..saloo gado..hahaha...GADO SUKE2 OK.!!!...bukan gado btol..!
saje mggatal nak gado...!....siap plan lagi haaaa nak gado psal ape.....tapi setiap "pergaduhan" itu x pnah nak berakhir..sbab.."gado" sekerat jalan je...kaloo x die..aku yang akan tergelak..!hahahaha...

bile bace2 balek smue bende diatas.!..mcam gedik la plop.!..haha...
sesiape yang merasakan post ni mcam haram.!..senyap sudeyyy..!..jgn bnyak bunyik.!
hehehehe...
Tapi yang kompom2 anggap post ni gedik aku tau dah sape...Nor Adlina Rosli.!.
Die tuh mmg ah..aku x gedik pown die ckap aku gedik.!.huh.!

p/s: ilek ah yunk..abg ktuk ayg sket je..bukan saloo..hehehe

No comments:

Post a Comment