Thursday, February 10, 2011

Seksa & annoying.

Waktu yang paling menyeksa dan paling menjengkelkan adalah an hour or half an hour before abis office hour.!!..damn.!..what deeee...tutttt..!!...
Mase tu la yang paling menyeksakan.!..nyampoh.!..even yang blaja pown akan rase mcam tu..mst korang rase sejam atau setengah jam sblum klas abes tu laaa yang paling menyeksakan..kan3???except for Cosmopoint student.!!...sbb student cosmopoint heaven giler kaloo masuk klas.!..ahaha..kalau klas 9.00 am - 11.00 am..9.30am da abes klas.!..huhu...aku dlu klas 9.00am..masuk klas 9.15++..9.30 am abes...mcamm celake kadang2 rase...rugi je bangun..bagus trus sambung ke tengah hari je tido aku.!..ehe..

berbalek kepada tajuk asal..aku ckup menyampah kaloo dekat2 mase nak abis ofis hour..amat menyeksakan..sbb mase nak balek tu la kite excited..n tertunggu2 jarum jam tuh bergerak ke arah nombor yang sepatutnyer..asyik tngok je jarum tu bergerak 1 1..sbb tu la rase lambat..
:D
tapi skrang aku ade skill baru...mwaahahaha...45 minit sebelum abis ofis hour..aku akan trun ke mini mart then gi beli mamee.!!hehe...duduk melepak kat bawah smbil makan mamee...naek2 je..aik..dah bleh balek..log off smue yg patut then balekkk..!!..ahaha...
sesape yang rase terseksa tggu mase ckup jam nak balek keje tuw..ekot la skill aku....kompom2 mase mlepak kat bwah tu berlalu dengan cepat..ehehehe..
:D
p/s : jangan amalkan petua ni mase keje bnyak..nnt dapat paedoh.!!..ehehehe

No comments:

Post a Comment