Monday, February 21, 2011

kebosanan melampau..

Woiiiiiiiiiiiiiii...!!
bosan nak mampus dowh...rase cam nak tukar keje je.!!...
cilaken btol...
sape ckap best kaloo makan gaji bute???...x besh weyh keje mcam ni...
ari2 masuk ofis duduk buat bodo je...mcam sial.!!!..
aku x rela....
budak2 lam ofis ni smue ckap...besh la ko keje AskHR...keje x banyak...
hari2 datang melepak....gaji $$$$ masyuk.....

BUT..!!

korang silap..mmg la btol gaji $$ masyuk.!!..tapi seriously mmg x besh kaloo hari2 masuk ofis x buat pape..mungkin bagi sesetengah orang...keje mcam aku ni besh..but for me...plisss lah weyh..aku x suke kaloo dok saje x buat ape...1 jam rase cam 3 jam..!..bayangkan la betapa bosannyer aku kat ofis ni..

sape yang ckap keje aku besh sbb xde keje sangat...hari2 datang melepak lam air-cond tuw..cube korang meh rase ape yang aku rase...tau la korang nnt.!...mcam arini..masuk ofis...tuptaptuptap...aku dah rase mcam dah 3 jam dah aku duduk tercangak kat cni..tapiii..!!!..baru pkul 11...mcam.!!!!..#^$*#^#$#%@#@.!!!..

haiz.!!!!...kaloo aku still "ANURN" yang lame..yang masih fikir nak enjoy and all..mungkin aku akan suke keje ni..but ni "ANURN" yg baru OK(baru la sangat!!)..aku x suke keje nii...bosan tahap gaban.!.

bukan x bersyukur..mmg bersyukur giler pada usia 21 aku dah start keje ngn gaji yg agak lumayan(skrang da 22.ehe)...aku juz nak luahkan prasaan aku sambil melegakan hati dan mengisi masa terluang di ofis.
:)

No comments:

Post a Comment