Thursday, February 24, 2011

Menaip dalam blog ni dengan penuh kelaparan sebab bau KFC team sebelah tuw sangat menusuk kalbu dan membuatkan aku terfikir nak drivetru mcD on da way back nnt..ceh..ntah pape..bau KFC tapi nak makan McD plak.!...eiii...suke hati aku la nak makan ape.!!..hahaha...
Fast Food.!..agak lame x makan...lame giler..berbulan2 lamenyer...tetibe terbau KFC budak2 team sebelah..membuatkan hati ni meronta2 nak gi mcD or KFC after working hour nnt..

then sambil duduk tercangak kat ofis ni...aku terfikir...
brape kali eh aku pnah makan kat KFC or McD..
seingat aku..dari aku kecik sampai skrang nii..paling banyak aku masuk ialah KFC...brape kali pown x ingat..
McD...seingat aku...x sampai 15 kali...serius...22 taun aku idup..x sampai 15 kali aku masuk McD..huahuahua...
A&W..yang aku ingat dari umor aku darjah 6 smpai skunk...2 kali jep masuk A&W...haha..
burger king???...skali jep dalam 22 taun aku idop ni..hahaha...tu pon taun lpas..
:D
biase la..orang kampung la katekan..hakhakhak..
sesape yg nak ajak aku gi fast food...jgan nak ajak aku gi burger king...haram jadah ape aku nak order pown aku tatau.
:p
Dah.!!!..cilaken team RMS sebelah ni..bau kfc diorang makin kuat..!!...aku nak gi makan.!..lapa dowh.!!

before that...yeayyy...gaji da masuk arini...tapi nape aku x excited mcam bulan2 sblum ni eh???nak tahu sbb ape???...sebab.!!..esok kompom 0.8/4 gaji aku akan disalurkan kepada ambank!(bayar kete).cesss...haha,,

dah3.!..lapa neh.!.nak gi makan.!!!!..arrkkk...gastrik..xleh jalan..ehek..grau jep..take care.!!

No comments:

Post a Comment