Tuesday, November 30, 2010

:)

OK..sambung.!
setelah melepakkan diri selama 1 jam lbey kat bawah..hahahaha...
aku masuk office dgn muke bohsan n annoying.ahak.!
tatau nak buat ape dowh...seriously.!
Bohsan tahap gaban.!

2 hours lagik baru bleh balek.. :(
Balek nnt lagi boring kowt.!
My parents balek kampung..!..hwaaaaa....
2 weeks..!..ape aku nak buat kat umah pon tatau...nak makan ape eh malam ni??
masak maggi je aku pandainyer....ahak
*sigh*

Perhatian kepada mamak2 and abe2 kat kedai bawah block saya..!
anda akan nampak muka saya di kedai anda sekitar pkul 8-10 malam secara berturut2 selama 2 weeks..soo...jgn mnyampah dgn muke saya sbb saya akan mnyumbang kepada keuntungan kedai kalian.!..ahahahhaa...
:p

Ermm...cadang malam ni nak ajak wichit n cit pergi dinner kat puchong.!
Harap2 jadi..n pleaseee jgn ujan...tuan hamba bwak motor jewk arini..
:D


Regards ,
Anurn

No comments:

Post a Comment